WSV De Nieuwe Haven

Watersportvereniging De Nieuwe Haven is de vereniging in Schiedam waar u graag wilt liggen. Dichtbij de restaurants en de winkels in de binnenstad en we hebben alle voorzieningen.

logo-transparant

Nieuwe leden

Lid worden

Als je lid wilt worden van onze vereniging meld je je aan door middel van het inschrijfformulier (klik hier)

Onderstaand de prijzen per 1-1-2024.

scherm-afbeelding-2024-03-24-om-17-42-20

Donateurs en ondersteunende leden betalen € 50,- per jaar.

Op de algemene ledenvergadering word je voorgesteld en kan er eventueel binnen 30 dagen bezwaar aangetekend worden. Als er geen bezwaar is, word je automatisch volledig lid.

De vereniging onderhoud zijn eigen haven door middel van werkbeurten waar de leden voor uitgenodigd worden. Om ook andere leden te leren kennen zijn deze werkbeurten verplicht.

dam-sloepsdam-kopie

• Nieuwjaarsreceptie in de kantine.
  • Openingstocht, wordt georganiseerd door de evenementencommissie aan het begin van het vaarseizoen.
  • Voor leden en donateurs worden er gezellige avonden georganiseerd in de kantine.

Formulieren

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Klik hier voor de statuten.

Klik hier voor het havenreglement.

Klik hier voor het huishoudelijk reglement.

De Nieuwe Haven 100

3116AB Schiedam